Sivut

lauantai 23. elokuuta 2014

Ajan siipien havinaa

KajsaVuosi sitten oli yksi mun elämän järkyttävimmistä päivistä, sillä kun tulin hoitopaikasta kotiin, oli meille ilmestynyt toi tyhmä Rääpäle (sillon se oli paljon pienempi ja piti kovempaa ääntä). En vieläkään ymmärrä, miten orjat eivät kysyneet multa ollenkaan, mitä mieltä mä oon asiasta! Tai no ehkä ne oli jotakin puhunut, mutten tajunnut että ne oli tosissaan. Siihen päättyivät mun autuaat päivät yksinvaltiaana.

Mä, Ida, Lissu ja Lukas.

Ei sillä, että mä olisin ollut aina ainoa kissa, koska kuten oon joskus kertonut, niin mun kanssa on myös asunut mun Lissu-sisko sekä kaksi muuta kissaa. Niin, ja pari koiraakin on ollu, niistä tosin oon aina tykänny enemmän kuin noista lajitovereistani, ne nimittäin tajus paremmin, kuka on pomo.

Buster. Ihan eka koira, joka meille tuli. Ei tykänny kissoista, joten mä en tykänny siitä.

Ludde. Ihan kiva koira toikin, mutta oli välillä vähän liian ystävällinen. Se jäi vielä mun vanhaan kotiin, kun lähdin Kattimaniaan, mutta ku viimeksi kävin siellä, niin se oli poissa. Kuulemma se oli lähteny koirien taivaaseen, kun oli jo niin vanha.

Rico, tuli vähän sen jälkeen kun se kissavihaaja lähti rähisemään korkeeseen paikkaan. Mun lemppari! Tykkäsin maastoutuu sen viereen nukkumaan, mutta sitten se annettiin toiseen kotiin :(

Ja hei, mäkin oon ollu joskus tosi pieni ja söpö! Kirjoittajaorja halus laittaa tänne Rääpäleen pentukuvia, koska se ois kuulemma ollu loogista, mutta mäpä sanoin ei. Sen sijaan käskin laittaa tännen MUN pentukuvia, sellasii mitä löyty mun entisen kodin valokuva-albumista.


Pienenä mä tykkäsin mun siskosta <3 Myöhemmin en, koska se ei ymmärtäny kuka on todellinen Valtiatar. Lissu lähti kissojen taivaaseen kolme vuotta sitten.

Tiiän, oon supersöpö! Mä oon toi selällään oleva.

Oi niitä aikoja, kun olin nuori ja hoikka.


Toi oli joskus mun ruokailupaikka! Siis kaikissa kodeissa, muutettiin aika usein. Vasta Kattimaniassa jouduin lattialle, mutta oikeestaan se on ihan hyvä, en jaksais enää hyppiä noin korkeelle...

Noi kaikki kuvat on (pääasiassa) mun Ykkösorjan äidin ottamia.

8 kommenttia:

  1. Oot ihan oikeessa,olet äärettömän söpö otus!
    Tiiätkö, meillä ihmisillä on kanssa tota samaa pulmaa - toiset ihmiset ei vaan tajua kuka on se oikea valtiatar kotona (tämä siis sellaisissa kodeissa, joissa ei vielä ole sitä kissaa, joka sitten saavuttuaan tietenkin on kodin kuningas/kuningatar)! :)

    VastaaPoista
  2. Kyllä sä olet Kajsa erisöpö! Rico näyttää mukavalta kaverilta, vaikka me ei kyllä koirista niin välitetä.

    VastaaPoista
  3. Ihania pentukuvia! Tosi kaunis siskokin ollut, huomaa että ovat sukua. <3

    VastaaPoista
  4. Olet kasvanut söpöstä pennusta kauniiksi valtiattareksi :)

    VastaaPoista
  5. Hienosti muistettu kaikki kaverit : )

    VastaaPoista
  6. Kajsa kiittää kaikista kommenteista!

    VastaaPoista
  7. Tosi kiva postaus! Oli mukavaa nähdä kamujasi ja kasvusi Kattimanian oikeaksi Valtiattareksi.

    VastaaPoista

Kaikki maukaisut ja kommentit - niin pienet kuin suuret - ovat erittäin tervetulleita!